sobota, 4 czerwca 2016

Harmonogram występów :)

W wyniku losowania kolejność występów jest następująca:

  1. Katarzyna i Michalina Rochowiak /Wapno/ "Odpływają kawiarenk" (podkł. OK)
  2. Ewa Bigos /Wagrowiec/ "Motylem jestem" (podkł. OK)
  3. Wiktoria Bialik /Damasławek/ "By coś zostało z tych dni" (podkł. OK)
  4. Adrianna Wronkowska /Damasławek/ "Odpływają kawiarenk" (podkł. OK)
  5. Kinga Maciejewska /Wapno/ "Wymyśliłam Cię" (podkł. OK)
  6. Eliza Wichłacz /Wągrowiec/  "Odpływają kawiarenk" (podkł. OK)
  7. Jagoda Nowicka /Morakowo/ "Nie wiadomo, który dzień" (podkł. ?)
Następnie wystąpią gimnazjalistki:

  1. Zuzanna Nowicka /Morakowo/ "By coś zostało z tych dni" (podkł. ?)
  2. Pamela Szejner /Wapno/ "Co mnie w Tobie zachwyciło?" (podkł. ?)
  3. Aleksandra Kranc /Damasławek/ "Beatelmania story" (podkł. OK)
  4. Marta Korbal /Wapno/ "Co mnie w Tobie zachwyciło?" (podkł. OK)
  5. Klaudia Bednarek /Wapno/ "Jeśli kochasz" (podkł. OK)
  6. Izabela Rajnik /Wapno/ "Wymyśliłam Cię" (podkł. ?)
Po wykonaniu ostatniej piosenki Jury uda się na naradę. Na scenie wystąpi w tym czasie Pani Aleksandra Daukszewicz z krótkim recitalem. Po recitalu nastąpi ogłoszenie wyników i wręczenie nagród.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz