sobota, 3 czerwca 2017

Scena gotowa :)


W niedzielę o 14-ej start III IRENIADY :)
Wylosowana została kolejność występów. 
SZKOŁA PODSTAWOWA

  1. Jagoda Nowicka /SP Morakowo/ „Co mnie w Tobie zachwyciło” 
  2. Kinga Maciejewska /SP Wapno/ "By coś zostało z tych dni"
  3. Kinga Nowakowska /SP Panigródz/ „Beatlemania story” 
  4. Anita Brzezińska / SP Skoki/ "Wymyśliłam Cię"
  5. Maja Piątek /SP Łekno/  "By coś zostało z tych dni "
  6. Eliza Wichłacz /Akademia Talentów SP Wągrowiec/  "Ślubne prezenty "
  7. Weronika Szpis /SP Nr 2 Wągrowiec/ "Wymyśliłam Cię"
  8. Zuzanna Szewczyk /SP Nr 3 Wągrowiec / "Kawiarenki"
  9. Roksana Zjawińska / SP Niemczyn/ „Nie wrócą te lata”
  10. Jagoda Kamińska /SP Nr 4 Wągrowiec / "Wymyśliłam Cię"
  11. Paweł Zasadziński /YAMAHA SM Wągrowiec/ "Co mnie w Tobie zachwyciło?"

GIMNAZJUM
  1. Aleksandra Tyll  / G Nr 1 im. Polskich Olimpijczyków w Skokach/ „ Beatlemania story"
  2. Zuzanna Nowicka / G Morakowo/ „Nie chcę znowu sama być”
  3. Weronika Dorsz / G Panigródz/ „Nie wrócą te lata”
  4. Wiktoria Maroszek /G Wapno / "By coś zostało z tych dni"
  5. Dominika Woźniak / G Gołańcz/ „Beatlemania story”
  6. Aleksandra Kranc / G Damasławek /    "By coś zostało z tych dni"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz